An Unbiased View of webmehr.com

Wiki Article

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاکيد بر اهميت شرکت گسترده مردم در روز جهاني قدس و حمايت از ملت مظلوم فلسطين گفت: بسياري از کينه ورزي ها، تحريم ها و مشکلاتي که بر جمهوري اسلامي ايران تحميل شده است به دليل ايستادگي بر سر آرمان انقلاب از جمله حمايت از ملت فلسطين در برابر تجاوزگري رژيم صهيونيستي است.

امروز هم رفته بودم اطاق بازجوئی. زندان است و باز جوئی های مکررش. بازجو اطاقش را عوض کرده بود. همان بازجوئی که بارها گفته ام خیلی باهم دوست هستیم. کنار میز اطاقش دو دستگاه کامپیوتر وصل به اینترنت بود. لب تاپ خودم را هم که شب دستگیری از منزل آورده بودند کنارش دیدم. نا خود آگاه آهی کشیدم. بازجو پرسید چرا آه؟ گفتم یاد وب نوشت افتادم. که دو ماه و ده روز است از آن بی خبرم.. یک وقتی سایتم جزئی از خانواده ام بود. بازجو گفت از همین امروز می توانی از همین جا آن را بنویسی و منتشر کنی.

من پس از آخرین نماز جمعه آقای هاشمی، در یادداشتی نوشتم که وقتی آدم به خطبه های ایشان در این نماز جمعه گوش می کند، تازه متوجه می شود که چرا امام خمینی آن قدر به آقای هاشمی نظر داشت و چرا همیشه در بزنگاهها و نقاط حساس، یعنی زمانی که مشکلات سیاسی جدی پیش می آمد، امام حل این مشکلات را به آقای هاشمی ارجاع می داد.

اکنون پرسش ما از هر نهاد یا شخصی که در این آدم ربایی‌ها نقشی دارد تنها یک جمله است! آیا عبدالله مومنی زنده است؟

سپس هیات رییسه درخواست را به كمیسیون تحقیق جهت بررسی ارجاع خواهد داد و در صورت بررسی كمیسیون تحقیق و موافقت این كمیسیون، موضوع به رای نمایندگان خبرگان گذاشته خواهد شد.

برخی از رسانه های حامی دولت اکنون به خوبی نقش دوست نادان را ایفا می کنند تا دلسوزان کشور آرزوی دشمنان عاقل را به جای نادان ِ دوست بکنند. اکنون عملکرد برخی رسانه های حامی دولت به گونه ای است که به جای آنکه آبی بر آتش های اخیر کشور باشد اما هیزمی بر آتش دشمنان است و عملکرد های ناصواب آنها دل دلسوزان کشور را خون می کند و دشمنان را شاد.

در جلسه روز پنجشنبه ی نمایندگان خبرگان با رهبری ، آیت الله شاهرودی، رییس پیشین قوه قضائیه ، تهیه درخواست مذكور را به اطلاع ایشان رساند كه با مخالفت صریح رهبر انقلاب مواجه شد.

خیلی اهمیت دارد که در طراحی سایت وکالت خود، روزمه کامل کاریتان را قرار دهید و چرایی آن به خاطر دلایل زیر است :

همه حکایت دوستی خاله خرسه را شنیده ایم. این مثل برای کسانی به کار می رود که از سر نادانی و خوش خیالی و به گمان آنکه کاری نیک انجام می دهند اما با سنگ سری می ترکانند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اطاعت از رهبری افزود: همگان به ویژه نیروهای انقلاب اسلامی باید پشت سر رهبری با حفظ و آرامش حرکت کنیم.

این كه هر رسانه هرچه دلش خواست بنویسد و آن را منتشر كند درست نیست و باید به آن برخورد كرد. این تذكر رهبری اهمیت فوق العادهای دارد.

رضایی گفت: اگر چه در انتخابات دهم نتوانستم آرای لازم را برای تصدی ریاست جمهوری کسب کنم، اما این فرع مساله است و مساله مهم احساس خطری بود که از همان ابتدای ورود به عرصه انتخابات برای کشور احساس می کردم و اگر این احساس نبود هرگز وارد صحنه انتخابات نمی شدم.

لذا ضمن اعتراض شدید به این اقدامات ناروا، در خواست تخصیص وقت دفاع را داشته و طبیعی است كه در صورت ادامه تخلفات صداوسیما و تكرار جرایم مذكور، از راه‌های قانونی روشن كه در قوانین فوق‌الذكر و سایر قوانین جزایی و حقوقی آمده، موضوع از طریق مراجع قانونی تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

دكتر رضایی: من نگران این هستم كه دنیا با این چالش‌هایی كه بین ما و كشورهای خارجی پیش می‌آید، فكر كند كه ما صاحب ایده و نظریات برای تعامل و گفتگوهای بین‌المللی نیستیم و داریم خلأهای فكری خودمان را با ایجاد چالش‌ها پر می‌كنیم.

Report this wiki page